Pestanyes

jueves, 7 de junio de 2012

Formulari: Mètode d'avaluació


En resposta a la decisió que ha pres el Departament d'Història de l'Art, i per tal d'establir la col·laboració docent-alumne de forma immediata i efectiva, els alumnes proposem el següent a tots els professors que puguin recolzar la lluita:

1. Que es doni suport a les sessions d'estudi col·lectiu realitzades els dies 7 i 8 de juny, així com també a les futures sessions que es puguin realitzar durant aquest mes de juny o següents convocatòries (fins que durin les mobilitzacions).

2. Que s'ompli aquest formulari de manera concisa i precisa, la intenció és aclarir a l'alumnat quin serà el mètode d'avaluació (tant si aquest canvia com si es manté). Per això preguem, especialment a aquells professors que encara no han pogut informar, que si us plau omplin el formulari i/o informin de si hi ha cap canvi en el sistema d'avaluació d'aquesta convocatòria.


Pregunta
Resposta (Exemples, completar segons escaigui)
Com queda l’avaluació de l’assignatura?
Data i aula de l'exàmen.

Concretar el temari que entrarà.

Concretar la data d'entrega de treballs/pràctiques.
Quines son les mesures extraordinàries que aplicarà? (si és que així ho decideix).
Reducció del temari.

Facilitar material d’estudi extraordinari al Campus Virtual (resums, powerpoints, etc.).

Possibilitat de portar material bibliogràfic/ordinadors a l’examen.

Possibilitat de que els alumnes aclareixen els dubtes entre ells durant la realització de l'examen.

Possibilitat de portar apunts a l’examen.

Realització de models d’examen alternatius.

En el cas de que l’avaluació comprengui treballs/pràctiques, habilitació de tutories extraordinàries.

En el cas de que l’avaluació comprengui treballs/pràctiques, acotació de paràmetres d’avaluació dels mateixos.

Pròrroga de dates d’examen o entrega de treballs/pràctiques per tal d’encabir sessions orientades a l'estudi i treball col·lectiu.

Altres.
Es realitzarà alguna sessió de suport a l’alumnat de cara a l’avaluació de l’assignatura?
Sí/No
Hora i lloc de les sessions?
L’horari de classe i aula en els quals s’ha desenvolupat l’assignatura o altres hores i espais?

Aquesta informació i aquest mateix formulari ha estat enviat a tot el professorat pel secretari del Departament.



Què caldria transmetre a l’alumnat?

1. Que els dubtes referents a la propera convocatòria de juny queden resolts ja que s'ha avaluat el cas pertinent de casa assignatura.

2. Que és necessari que l'esforç individual esdevingui col·lectiu, tant a l'hora de mobilitzar-nos com d'estudiar cal que funcionem tots junts.


Quins són els objectius immediats d’aquesta proposta?

1. Establir una dinàmica de participació i treball encarant les avaluacions des del marc del moviment estudiantil i del suport del professorat a les dites mobilitzacions.

2. Facilitar l’accés del material d’estudi a l’alumnat.

3. Aconseguir el màxim d’aprovats però d'una forma justa i coherent per tots.

4. Clarificar les postures individualitzades del professorat.


Quins són els objectius a curt-mig termini d’aquesta proposta?

1. Establir dinàmiques de comunicació i solidaritat entre tot l’alumnat.

2. Començar a explorar models de coordinació entre el conjunt del cos de la facultat de cara als mesos d’estiu i el curs vinent, perquè la situació actual ens afecta a tots.


Quines accions poden complimentar aquest esforç comunitari?

1. Ocupació de la facultat i/o la biblioteca.

2. Establir un mecanisme que afavoreixi l'organització i la circulació efectives del material d’estudi.
3. Designar delegats de cada classe que articulin la relació amb el professor.

1 comentario:

  1. Hola a tots:

    He penjat un comentari en un altre entrada i l'esborrat, quin lio jajajaja.

    Només dues coses:

    1. Gràcies per mantenir informat a tot el personal mitjançant aquest blog, la veritat es que feu una feina estupenda
    2. Quan us responguin els professors, penjareu també les respostes, o bé les penjareu en un altre lloc?

    Moltes gràcies

    Rosa Domínguez

    ResponderEliminar