En
resposta a la decisió que ha pres el Departament d'Història de
l'Art, i per tal d'establir la col·laboració docent-alumne de forma
immediata i efectiva, els alumnes proposem el següent a tots els
professors que puguin recolzar la lluita:
1. Que es doni suport a les sessions d'estudi col·lectiu realitzades
els dies 7 i 8 de juny, així com també a les futures sessions que
es puguin realitzar durant aquest mes de juny o següents
convocatòries (fins que durin les mobilitzacions).
2. Que
s'ompli aquest formulari de manera concisa i precisa, la intenció és
aclarir a l'alumnat quin serà el mètode d'avaluació (tant si
aquest canvia com si es manté). Per això preguem, especialment a
aquells professors que encara no han pogut informar, que si us plau
omplin el formulari i/o informin de si hi ha cap canvi en el sistema
d'avaluació d'aquesta convocatòria.
Pregunta
|
Resposta (Exemples,
completar segons escaigui)
|
Com queda l’avaluació de l’assignatura?
|
Data i aula de l'exàmen.
Concretar el temari que entrarà.
Concretar la data d'entrega de treballs/pràctiques.
|
Quines son les mesures extraordinàries que aplicarà? (si és que
així ho decideix).
|
Reducció del temari.
Facilitar material d’estudi extraordinari al Campus Virtual
(resums, powerpoints, etc.).
Possibilitat de portar material bibliogràfic/ordinadors a
l’examen.
Possibilitat de que els alumnes aclareixen els dubtes entre
ells durant la realització de l'examen.
Possibilitat de portar apunts a l’examen.
Realització de models d’examen alternatius.
En el cas de que l’avaluació comprengui treballs/pràctiques,
habilitació de tutories extraordinàries.
En el cas de que l’avaluació comprengui treballs/pràctiques,
acotació de paràmetres d’avaluació dels mateixos.
Pròrroga de dates d’examen o entrega de treballs/pràctiques
per tal d’encabir sessions orientades a l'estudi i treball
col·lectiu.
Altres.
|
Es realitzarà alguna sessió de suport a l’alumnat de cara a
l’avaluació de l’assignatura?
|
Sí/No
|
Hora i lloc de les sessions?
|
L’horari de classe i aula en els quals s’ha desenvolupat
l’assignatura o altres hores i espais?
|
Aquesta informació i aquest mateix formulari ha estat enviat a tot el professorat pel secretari del Departament.
Què
caldria transmetre a l’alumnat?
1. Que
els dubtes referents a la propera convocatòria de juny queden
resolts ja que s'ha avaluat el cas pertinent de casa assignatura.
2. Que és necessari que l'esforç individual esdevingui col·lectiu,
tant a l'hora de mobilitzar-nos com d'estudiar cal que funcionem tots
junts.
Quins són
els objectius immediats d’aquesta proposta?
1. Establir una dinàmica de participació i treball encarant les
avaluacions des del marc del moviment estudiantil i del suport del
professorat a les dites mobilitzacions.
2. Facilitar l’accés del material d’estudi a l’alumnat.
3. Aconseguir el màxim d’aprovats però d'una forma justa i
coherent per tots.
4. Clarificar les postures individualitzades del professorat.
Quins són
els objectius a curt-mig termini d’aquesta proposta?
1.
Establir dinàmiques de comunicació
i solidaritat entre tot l’alumnat.
2. Començar a explorar models de coordinació entre el conjunt del
cos de la facultat de cara als mesos d’estiu i el curs vinent,
perquè la situació actual ens afecta a tots.
Quines
accions poden complimentar aquest esforç comunitari?
1. Ocupació de la facultat i/o la biblioteca.
2. Establir un mecanisme que afavoreixi l'organització i la
circulació efectives del material d’estudi.
3. Designar
delegats de cada classe que articulin la relació amb el professor.
Hola a tots:
ResponderEliminarHe penjat un comentari en un altre entrada i l'esborrat, quin lio jajajaja.
Només dues coses:
1. Gràcies per mantenir informat a tot el personal mitjançant aquest blog, la veritat es que feu una feina estupenda
2. Quan us responguin els professors, penjareu també les respostes, o bé les penjareu en un altre lloc?
Moltes gràcies
Rosa Domínguez