Ordre del
dia:
1. Preparació de la festa d’Història de l’Art
2. Implicació en la vaga del 28 de febrer
3. Problemes i solucions de les reavaluacions i avaluació
4. Torn obert de paraula
1. Preparació de la festa d’Història de l’Art:
s’ha pensat en organitzar una festa pels estudiants d’Història de l’Art de la
UB. Es va plantejar la idea al Cap d'Estudis i sembla que es podria lligar la
festa amb alguna activitat cultural a un museu que pogués acabar en celebració
per tal de fomentar que els estudiants vagin als museus. S’està parlant de
possibles espais a l’aire lliure on fer la festa com l’exterior del MACBA, del
CCCB, etc.
La Comissió d’Activitats s’encarregarà
d’elaborar el projecte i presentar-lo al Cap d’Estudis. Es necessitarà la
coL·laboració dels estudiants per ajudar en el projecte i qualsevol idea serà
escoltada. Per qualsevol cosa, cal posar-se en contacte amb la Comissió
d’Activitats de l’AEHA. (https://www.facebook.com/groups/399514113424510/).
2. Implicació en la vaga del 28 de febrer: Des
del la Comissió Assemblea UB-Raval s’ha informat que el dia 26 de febrer a les
20.00 es farà assemblea general al porxo i que després s’ocuparà la facultat,
ocupació que es pretén dur a terme el dia 27 també. Des del grau d’Antropologia
s’han proposat algunes classes al carrer on tothom i pot assistir. Des
d’Història de l’Art encara s’ha d’acabar de parlar amb els professors per veure
si podrien col·laborar-hi (el resultat es notificarà al blog). El dia 27 es faran
piquets informatius i hi haurà manifestació a les 10.00 a Arc de Triomf amb el
lema ‘Aturem els culpables’. El dia 28 hi haurà piquets durant tot el dia i a
les 12.30 manifestació a la Plaça Universitat. Des de l’AEHA s’ha proposat
quedar els estudiants d’aquest grau a les 12H al portxo de la facultat i anar
junts a la manifestació. Es pensarà en un lema i la Comissió d'Activitats
s'encarregarà de realitzar les pancartes per la manifestació.
Per tal d'informar als estudiants es faran passa-classes divendres i dilluns.
Per tal d'informar als estudiants es faran passa-classes divendres i dilluns.
3. Problemes i solucions de les reavaluacions
i avaluació: Reavaluació: Ni secretaria ni els professors saben com es
mostraran les notes de segona convocatòria a l’expedient de l’estudiant. Hi ha
el problema del solapament de reavaluacions, però fins que els professors no
acabin de corregir els exàmens finals, com que no se sap quin percentatge de
gent s’hi haurà de presentar, no es pot solucionar. Segons el Cap d’Estudis hi
ha diferents solucions possibles i tots les estudiants podran presentar-se a
les reavaluacions que hagin de fer; quan es sàpiga com acaba solucionant-se la
problemàtica amb els solapaments d’exàmens de reavaluació la informació es
penjarà al blog.
Problema d’avaluació: segons el Pla Bolonya
cap prova de l’avaluació continuada pot valdre més del 60% de la nota final,
així com l'alumne pot assistir de manera obligatòria únicament a dues
pràctiques per assignatura; i resulta que segons han informats els alumnes hi
ha algun cas de professors que no ho respecten. En cas de que passi alguna
d’aquestes coses es recomana als alumnes enviar un mail a l’AEHA (info.ceha@gmail.com)
explicant la situació o bé directament demanar hora de visita al Cap d'Estudis
i fer-li extensible el problema.
Es comenta també la proposta de l’iniciativa "Sabies què...?", on es pretén penjar al passadís del 3r pis un cartell amb informació d’interès pels estudiants d’Història de l’Art i amb la resposta a preguntes freqüents enviades a l’AEHA (exemple: funcionament de l'avaluació continuada/única, requisits per demanar beques, situació del professorat, etc.).
Es planteja també la possibilitat de convidar al professorat a la pròxima assemblea per participar en el debat sobre els sistemes d'avaluació per tal de que tots els alumnes d'Història de l'Art siguin conscients dels paràmetres de l'avaluació continuada i única, així com de la reavaluació.
Es comenta també la proposta de l’iniciativa "Sabies què...?", on es pretén penjar al passadís del 3r pis un cartell amb informació d’interès pels estudiants d’Història de l’Art i amb la resposta a preguntes freqüents enviades a l’AEHA (exemple: funcionament de l'avaluació continuada/única, requisits per demanar beques, situació del professorat, etc.).
Es planteja també la possibilitat de convidar al professorat a la pròxima assemblea per participar en el debat sobre els sistemes d'avaluació per tal de que tots els alumnes d'Història de l'Art siguin conscients dels paràmetres de l'avaluació continuada i única, així com de la reavaluació.
4. Torn obert: Entra en debat crítica els
últims comentaris al mur de les lamentacions: es comenta que als professors els
ha disgustat considerablement aquesta, inicialment constructiva, iniciativa per
les mostres de falta de respecte que s’hi ha representat. S'han retirat tots
els papers que parlen de professors.
A banda d'aquesta tema, des de la Comissió
Assemblea UB-Raval s'ha demanat l’assistència de l'alumnat de la nostra carrera
a l’assemblea general de la facultat.
No hay comentarios:
Publicar un comentario